Najčastejšie otázky

Na tejto stránke nájdete odpovede na všetky Vaše otázky. Ak hľadáte informácie, ktoré tu nie sú, môžete nás kontaktovať mailom, na info@mamatochcem.sk

Objednávka

Ako môžem vytvoriť objednávku?

Objednávku na našom e-shope vytvoríte veľmi jednoducho.

Akonáhle máte vybraný tovar, ktorý si chcete zakúpiť, vložíte ho do nákupného košíka, v takom počte, aký potrebujete a umožňuje náš e-shop. Následne stačí vypísať údaje ako Vaše meno a adresu doručenia, vybrať správny spôsob platby a môžete objednávku odoslať. Po odoslaní správne vyplnenej objednávky Vás budeme o jej prijatí informovať mailom.

Ako môžem zaplatit za objednávku?

Na našom e-shope môžete platiť dvomi spôsobmi.

Objednávku môžete uhradiť pri doručení tovaru ku Vám domov dobierkou, to znamená, v hotovosti kuriérovi, pri preberaní zásielky.

Ako druhý spôsob môžete využiť bankový prevod.Údaje k platbe Vám prídu e-mailom spolu s potvrdením objednávky.

Platbu odosielate na náš účet vedený v ČSOB banke s číslom účtu (tvar IBAN) : SK17 7500 0000 0040 1931 1819

BIC (SWIFT): CEKOSKBX

Ako variabilný symbol je potrebné uviesť číslo Vašej objednávky.

Môžem vytvoriť objednávku aj bez registrácie?

Nákup na našom e-shope nie je podmienený registráciou a v súčasnosti nie je možné účet vytvoriť. Údaje, ktoré nám poskytnete pri vytvorení objednávky slúžia len na správne doručenie Vašej objednávky.

Dodanie zásielky

Ako môžem sledovať svoju zásielku?

Doručenie Vašej objednávky pre Vás zabezpečuje prepravná spoločnosť GLS.

Zásielku môžete sledovať na stránkach prepravcu GLS.

Ako dlho budem čakať na moju zásielku?

Pri platbe vopred expedujeme v ten istý pracovný deň, ak bola suma objednávky pripísala na náš účet do 10:00 hod.

Pri platbe na dobierku expedujeme tovar v ten istý pracovný deň, ak bola objednávka vytvorená do 10:00 hod.

Môžem Vás kontaktovať v prípade iných otázok?

Samozrejme, ak máte otázku, na ktorú ste nikde nenašli odpoveď, môžete nás kontaktovať e-mailom na adrese info@mamatochcem.sk

Reklamácia a vrátenie

Môžem zásielku vrátit?

Zo zákona máte právo na odstúpenie od kúpnej zmluvy do 14 dní. V prípade, že Vám tovar z akéhokoľvek dôvodu nevyhovuje, môžete nás informovať a spolu situáciu vyriešime.

Pri odstúpení od zmluvy je potrebné vypísať formulár.

Aký je postup pri reklamácii?

Ak je tovar poškodený, alebo nefunkčný, informujte nás e-mailom na adrese reklamacie@mamatochcem.sk.

Všetky informácie ohľadom reklamácie nájdete na stránke Reklamačné podmienky.

Čo ak príde poškodená zásielka?

Tovar pri doručení je potrebné veľmi dobre skontrolovať a v prípade akýchkoľvek nezrovnalostí, alebo poškodenia tovaru počas prepravy, nás neodkladne kontaktujte na logistika@mamatochcem.sk.

V prípade poškodenia tovaru počas prepravy, je potrebné spísať záznam priamo u kuriéra.